Kauneushoitolan ajanvaraus

VARAUS- JA PERUUTUSEHDOT

Ajanvaraus on sitova sopimus ja asiakas on velvollinen noudattamaan varaus- ja peruutusehtoja varatessaan ajan Beauty Beaivi – kauneushoitolaan. Ehdot perustuvat kuluttajansuojalakiin.

Kaikkien hoitolassa tarjottavien palveluiden ikäraja on 18 vuotta. Tehdessään ajanvarauksen asiakas vahvistaa olevansa täysi-ikäinen ja varautuu todistamaan ikänsä pyydettäessä.

16-17-vuotiaiden kohdalla ikärajasta voidaan joustaa huoltajan suostumuksella, asiakkaan tulee kuitenkin ottaa yhteyttä hoitolaan ennen ajan varaamista.

Maksutavat hoitolassa: Yleisimmät pankki- ja luottokortit sekä lähimaksu. Käteinen ainoastaan tasarahana.

VARATUN AJAN SIIRTÄMINEN

Asiakkaan tulee tehdä varausten siirrot, muutokset ja peruutukset viimeistään 48 tuntia ennen varatun ajan alkua, jotta peruutusehtojen mukaisia maksuja ei peritä.

PERUUTUSEHTOJEN MUKAISET MAKSUT

  • Alle 48 tunnin sisällä tehdyistä muutoksista peritään 50 % varatun palvelun hinnasta
  • Alle 24 tunnin sisällä tehdyistä muutoksista peritään 75 % varatun palvelun hinnasta
  • Peruuttamattomista varauksista peritään palvelun täysi hinta
  • Maksuttomasta konsultaatiosta peritään 30€, mikäli ajanvaraukseen tehdään muutos alle 48 tuntia ennen varausta tai jos se jätetään peruuttamatta
  • Sarjahoitoihin liittyvä ajanvaraus katsotaan käytetyksi, mikäli ajanvaraukseen tehdään muutos alle 48 tuntia ennen varausta tai jos se jätetään peruuttamatta
  • Jos asiakas tulee paikalle myöhässä, eikä hoitoa ehditä sen takia kokonaisuudessaan tai ollenkaan suorittamaan, peritään varatun palvelun täysi hinta

Peruutusehtojen mukainen lasku lähetetään asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen 14 päivän maksuajalla. Mikäli maksua ei ole suoritettu eräpäivään mennessä, lähetetään kaksi muistutuslaskua 14 päivän välein, jonka jälkeen lasku siirretään perintätoimiston hoidettavaksi mikäli maksusuoritusta ei ole saapunut.

Peruutusmaksusta joustetaan vain äkillisissä sairastapauksissa. Sellaisen sattuessa ota heti yhteyttä hoitolaan ja varaudu myös todistamaan sairastuminen.

Mikäli hoitola joutuu perumaan ajanvarauksen, asiakkaan ei tarvitse maksaa palvelun hintaa. Hoitolalla on oikeus perua ajanvaraus, jos palvelun suorittamiselle tulee este (esimerkiksi henkilökunnan sairaustapaus, laitteen rikkoutuminen, kiinteistöön tai sähkön-/vedenjakeluun liittyvä ongelma tms.).

ONLINE-AJANVARAUS

Online-ajanvarauksen kautta tehdyistä varauksista lähetetään automaattisesti asiakkaan sähköpostiin vahvistus-, sekä muistutusviestit, joissa on linkki ajanvarauksen muutoksia varten. Asiakas pääsee muokkaamaan omia ajanvarauksiaan myös kirjautumalla online-ajanvarausjärjestelmään. Muistutusviesti tulee 3 päivää ennen varattua aikaa, jolloin asiakas ehtii tarvittaessa muuttaa kyseistä ajanvarausta. Myös onnistuneista ajan siirroista ja peruutuksista tulee automaattinen vahvistusviesti sähköpostiin.

Asiakas voi tehdä ajanvarauksen muutokset itsenäisesti yli 48 tuntia ennen ajanvarauksen alkua, tämän jälkeen tarvittavista muutoksista tulee ottaa yhteyttä suoraan hoitolaan.

Jos asiakas peruu ajanvarauksen ottamalla yhteyttä suoraan hoitolaan viestitse (tekstiviesti, sähköposti, WhatsApp, Instagram, Facebook jne.) tulee hänen varmistaa, että viesti on saapunut perille ja asiakas on saanut hoitolalta kuittauksen peruutuksesta.

Varausten siirrot ja peruutukset voi koittaa tehdä myös soittamalla hoitolaan. Huomioithan, ettei puheluihin pystytä vastaamaan mm. hoitotyötä tehtäessä.

SARJAHOITOJEN JA LAHJAKORTTIEN EHDOT

Kun asiakas ostaa sarjahoidon, sitoutuu hän käymään kyseisissä hoidoissa sarjan loppuun saakka. Sarjahoitoon kuuluvista käyttämättömistä hoitokerroista ei palauteta rahoja takaisin.

Jos asiakas ei jostain syystä halua/voi käydä ostamaansa sarjahoitoon kuuluvassa palvelussa asiakkaalle tarjotaan lahjakorttia, jonka voi käyttää hoitolan muihin palveluihin ja siellä myytäviin tuotteisiin. Lahjakortin summa määräytyy sarjahoidosta maksetun hinnan ja käytettyjen hoitokertojen hinnan erotuksen mukaan. Käytetyt hoitokerrat katsotaan normaalihintaisiksi.

Sarjahoidoille on ilmoitettu voimassaoloaika, jonka sisään kaikki sarjaan kuuluvat hoidot tulee käyttää. Käyttämättä jääneitä hoitokertoja ei korvata voimassaoloajan jälkeen.

Lahjakorteissa on ilmoitettu voimassaoloaika, jota ei voi muuttaa. Lahjakortti katsotaan käytetyksi, kun voimassaoloaika umpeutuu.

REKLAMAATIOT

Mahdolliset reklamaatiot tulee tehdä ottamalla yhteyttä hoitolaan mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään yhden viikon sisällä kyseisestä palvelukäynnistä tai tuotteiden ostopäivästä. Asiakkaan on hyvä varautua siihen, että reklamaation syy täytyy tulla havainnollistamaan paikan päälle yhdessä sovittavana ajankohtana.

Kuluttaja-asiamiehen ohjeistuksen mukaan korjaamme virheen veloituksetta. Tehdystä työstä ei palauteta rahoja. Mikäli asiakas ei halua korjausta, hänelle tarjotaan lahjakorttia, jonka voi käyttää hoitolan palveluihin ja siellä myytäviin tuotteisiin. Lahjakortin summa katsotaan tapauskohtaisesti.

Tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Vialliset tuotteet korvataan ensisijaisesti uudella vastaavalla tuotteella tai jos vastaavaa tuotetta ei ole saatavilla, se korvataan kyseisen tuotteen ostosumman mukaisella lahjakortilla, jonka voi käyttää hoitolan palveluihin ja siellä myytäviin tuotteisiin.